آخرین عناوین

شنبه 9 مهر 1401-7:32 کد خبر:110222

معاون هواشناسی مازندران اعلام کرد:

کاهش ناپایداری آسمان مازندران از فردا

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران با بیان اینکه این بارش‌های پراکنده در آسمان مازندران کمابیش ادامه دارد ، گفت: انتظار داریم روز یک‌شنبه از ناپایداری آسمان کاسته شود.


به گزارش خزرتیترخبر، احمد اسدی معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران امروز درباره پیش‌بینی وضعیت جوی آسمان مازندران، اظهار کرد: همانگونه که انتظار داشتیم از شب پنج‌شنبه با تقویت جریانات شمالی شاهد افزایش ابر و بارش‌های پراکنده در مناطق غربی استان بودیم.

براساس این گزارش، وی گفت: روز جمعه هم با تداوم استقرار جریانات شمالی شاهد کاهش دما بودیم که این کاهش دما در ارتفاعات استان محسوس‌تر بوده است.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران با بیان اینکه این بارش‌های پراکنده در آسمان مازندران کمابیش ادامه دارد که چندان قابل ملاحظه نیست، تصریح کرد: انتظار داریم روز یک‌شنبه از ناپایداری آسمان کاسته شود.

به گزارش خزرتیترخبر،اسدی ادامه داد: براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، از روز دوشنبه تا پنج‌شنبه جو پایداری در آسمان مازندران حاکم می‌شود و غالبا آسمان مازندران به‌صورت صاف تا نیمه‌ابری همراه با افزایش تدریجی دما پیش‌بینی می‌شود.

وی در پایان گفت: دریای مازندران طی ۲۴ ساعت آینده به‌صورت مواج پیش‌بینی می‌شود./فارس

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :