آخرین عناوین

پنجشنبه 7 مهر 1401-9:11 کد خبر:110209

با نیم نگاهی به حال روز این روزهای شهرداری ساری ....

« ربیع الاول » ماهی که در ساری حلول نکرد !!!

در حالی که دو روز از پایان ماه های عزا و ماتم محرم و صفر گذشته است وفضای شهرها و حتی روستاها رنگ و روی دیگری به خود گرفته اما انگار این ماه جدید در ساری حلول نشده است !


به گزارش خزرتیترخبر، شمال نیوز : در حالی که دو روز از پایان ماه های عزا و ماتم محرم و صفر گذشته است وبا حلول ماه « ربیع الاول » فضای شهرها و حتی روستاها رنگ و روی دیگری به خود گرفته است اما انگار این ماه جدید در شهر ساری حلول نشده است !

براساس این گزارش، با نگاهی به خیابان های مرکزی شهر ساری هنوز پرچم های مشکی دیده می شود و از همه مهمتر در اصلی ترین میدان شهر – میدان امام – که نماد ورودی ساری می باشد و بر بالاترین نقطه آن پرچم مشکی ماه عزا هنوز برافراشته شده و شهرداری هم نسبت به تغییر آن توجهی ندارد .

با حضور در شهرهای دیگر و حتی روستاها ، مشاهده می شود که شهرداری ها و حتی دهیاری ها با تعویض پرچم ها ، مردم را در شرایط شاد بصری قرار دادند و با کمترین اعتباربودجه ای اقداماتی از این دست را اجرا می کنند .

مردم ساری که از اجرای طرح های بزرگ عمرانی در دوره مدیریت شهردار طالبی ناامید شده اند ، می پرسند : تغییر یک پرچم نیز نیاز به اعتبار زیادی است که شهرداری از انجام آن عاجز است ؟ و اینکه جمع آوری پرچم ها و نمادهای عزا در سطح شهر چقدر اعتبار مالی نیاز دارد که تیم مدیریت شهری آن را نادیده می گیرد؟

عملکرد شهردار ساری این روزها همواره مورد انتقاد شهروندان قرار دارد و حرکات نمایشی و روبنایی مانند خیابان ایده آل نیز نتوانسته از این انتقادات کم کند .

به گزارش خزرتیترخبر، ماه گذشته نیز شهرداری ساری با هزینه های بسیاری نسبت به تغییر تابلوهای نامگذاری خیابان ها و کوچه ها ، رنگ آمیزی جداول و نصب چراغ های جدید در خیابان حدفاصل میدان ساعت تا هلال احمر با بوق و کرنای زیاد از افتتاح خیابان ایده آل خبر داد در شرایطی که این روزها به دیگر مناطق ساری کمترین توجهی نمی شود .

بزودی در گزارش مبسوطی به آنچه این روزها در بخش مدیریت شهری ، برسر ساری می آید پرده خواهیم برداشت./شمال نیوز

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :