آخرین عناوین

سه شنبه 18 مرداد 1401-9:25 کد خبر:107595

مدیران بذر افشان عاشق دوربین کجا هستند؟

آوارگی نساجی؛ فاصله صدها کیلومتری مدیریت در مازندران!!

آوارگی تیم محبوب نساجی قائمشهر همچنان ادامه دارد و ورزشگاه وطنی این شهر فوتبالی در مازندران هنوز بعد از گذشت یک سال آماده نشده است.


به گزارش خزرتیترخبر، آوارگی تیم محبوب نساجی قائمشهر همچنان ادامه دارد و ورزشگاه وطنی این شهر فوتبالی در مازندران هنوز بعد از گذشت یکسال آماده نشده است.

براساس این گزارش، تیم پرهوادار مازنی لیگ برتر بیست و دوم را هم با وجود قول‌ها و وعده‌های مسئولین استانی و عذرخواهی چندین باره حسن رنگرز مدیرکل ورزش این استان، بدون میزبانی شروع می‌کند و طبق اعلام سازمان لیگ نخستین بازی‌اش را به مرکز ایران یعنی اصفهان برده تا بتواند روی یک چمن مناسب بازی کند.

ورزشگاه محل برگزاری دو مسابقه از هفته اول لیگ برتر بیست و دوم اعلام شد که طبق اعلام روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، مسابقه دو تیم نساجی مازندران و مس رفسنجان ساعت ۱۹ روز جمعه ۲۱ مرداد در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار می شود!

گویا ورزشگاهی دورتر از این برای آوارگی نساجی نبود و شاگردان حمید مطهری باید چند صد کیلومتر دورتر از خانه و بدون هواداران عاشق خود به مصاف مس رفسنجان بروند، جالب اینکه تیم مهمان به این ورزشگاه نزدیک تر است و باید مصافت کمتری برای برگزاری مسابقه نخست خود در لیگ طی کند.

بدین ترتیب مسئولان پر ادعای مازندرانی باید از این اتفاق خجالت بکشند که برای آماده سازی یک زمین چمن تمام امکانات خود را با تکرار وعده تسریع در ساخت و رسیدن به هفته نخست لیگ به کار گرفتند اما باز هم نساجی فرصت طلایی برای میزبانی و در اختیار داشتن حمایت تماشاگرانش را از دست داد.

قطعا کسی از این افتضاح و ضعف مسجل در مدیریت استعفا نخواهد داد اما خبر تصادف ماشین فلان مدیر در مسیر تهران جهت پیگیری کار این زمین چمن، رسانه‌ای می‌شود تا مبادا انتقادی متوجه عملکردشان شود.

مردم مازندران فراموش نخواهند کرد که هر چه مدیر بود در مراسم بذر افشانی نمادین زمین ورزشگاه وطنی جمع شدند و عکس و فیلم گرفتند اما موقع پاسخگویی همگی پنهان شدند و کسی حاضر نشد برای دلسوختگان نساجی توضیح دهد که با این همه هزینه، چه شد که یک زمین چمن به مسابقات رسمی ابتدای فصل تیمشان نرسید./تابناک ورزشی

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :