آخرین عناوین

يکشنبه 2 مرداد 1401-21:48 کد خبر:107257

در نشست مدیر کل بنیاد شهید مازندران با فرمانده سپاه مطرح شد:

برگزاری رزمایش دیدار با خانواده های معظم شهدا هفته دفاع مقدس

در نشست مدیر کل بنیاد مازندران با فرمانده سپاه کربلا استان ، برگزاری رزمایش دیدار با خانواده های معظم شهدا هفته دفاع مقدس برگزار مطرح شد.


به گزارش خزرتیترخبر، نشست مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران و معاون فرهنگی بنیاد با سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا استان یک شنبه دوم مرداد ماه در سپاه کربلا برگزار شد.

کهنسال گزارشی از فعالیت و اقدامات بنیاد در رابطه با رزمایش بزرگ دیدار با خانواده های معظم شهدای استان، شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، تفاهم نامه و ... ارائه کرد.

براساس این گزارش، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران اظهار کرد: در رویکرد جدید بنیاد، نگاه ما به سمت تقویت گفتمان ایثارگری است.

وی تصریح کرد: هر قدر این گفتمان بیشتر شکل بگیرد مسائل و مشکلات در حوزه های مختلف را می توان بهتر شناسایی و احصاء کرد.

فرمانده سپاه کربلا مازندران در این جلسه گفت: رزمایش دیدار با خانواده های معزز شهدا باید هدفمند و منسجم باشد و خروجی این دیدارها رضایت مندی این عزیزان را در پی داشته باشد.

مسلمی ضمن آمادگی کامل سپاه پاسداران با بنیاد برای انجام این رزمایش، اظهار کرد: مسئولینی که در این رزمایش با خانواده های شهدا دیدار می کنند درخواست این خانواده ها را در قالب فرمت خاصی که تهیه خواهد شد باید مورد ثبت و رسیدگی قرار دهند.

مسلمی برگزاری این همایش را در هفته دفاع مقدس اعلام کرد و گفت: همه دستگاه ها در این امر مهم باید پای کار بیایند./ایثار

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :