آخرین عناوین

يکشنبه 2 مرداد 1401-19:38 کد خبر:107255

دادستان مازندران هشدار داد:

برخورد قضایی با مدیرانی که در انجام وظایف خود کوتاهی ‌کنند

دادستان مرکز مازندران گفت: مدیرانی که در انجام وظایف قانونی خود کوتاهی و سهل انگاری می کنند،تحت تعقیب دستگاه قضایی قرار خواهند گرفت.


به گزارش خزرتیترخبر، محمد کریمی در بازدید از شهرک صنعتی مرزن‌آباد شهرستان چالوس، اظهار کرد: مدیرانی که در انجام وظایف قانونی و ارائه خدمات به تولید کنندگان و صنعت‌ گران کوتاهی و سهل‌ انگاری کنند، تحت تعقیب دستگاه قضایی قرار خواهند گرفت.

وی بر ضرورت جدیت، پیگیری و ارائه خدمات وفق قانون به تولید کنندگان و سرمایه‌ گذاران توسط مدیران دستگاه‌های مربوطه تاکید کرد.

این بازدید که با حضور مدیران کل بازرسی، شرکت شهرک‌های صنعتی، راه و شهرسازی، راهداری، نیروی انتظامی، دادستان چالوس، رئیس دادگاه بخش مرزن‌آباد، مدیران بانک‌های مربوطه و تولید کنندگان آن شهرک صورت گرفت، علاوه بر بازدید از واحدهای صنعتی فعال، نیمه‌ فعال و راکد شهرک صنعتی مرزن‌آباد، توضیحات و مشکلات تولید کنندگان  هم به گوش مسئولان رسید و دادستان مرکز مازندران دستوراتی را جهت رفع موانع آنها صادر کرد.

دادستان مرکز مازندران خاطرنشان کرد: در صورتی ‌که برای دستگاه قضایی یقین شود که مشکلات تولید کنندگان ناشی از قصور، کوتاهی و تخلف مدیران مربوطه باشد، بدون هیچ ‌گونه مسامحه و تعارف نسبت به برخورد قانونی با این افراد و احقاق حقوق عمومی اقدام خواهیم کرد./مهر

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :