آخرین عناوین

شنبه 1 مرداد 1401-15:27 کد خبر:107222

آشفته بازار قیمت نان در مازندران:

از سرگردانی نانوایان و مردم تا مسئولانی که باید پاسخگو باشند

در شرایطی نرخنامه تغییر قیمت نان در استان لازم الاجرا ابلاغ گردید که متولیان امر نسبت به تنظیم مبالغ دستگاه های کارتخوان هوشمند هنوز اقدام نکردند.


به گزارش خزرتیترخبر، در حالی نرخنامه ای از روز گذشته منتشر شده است و در آن نرخ‌های جدیدی برای افزایش قیمت انواع نان با استناد به مصوبه کارگروه آرد و نان استان مازندران  اعلام گردید  که مطابق آن نانوایان باید از صبح شنبه یکم مرداد ۱۴۰۱ به آن عمل کنند .

براساس این گزارش، در شرایطی این نرخنامه لازم الاجرا ابلاغ گردید که متولیان امر نسبت به تنظیم مبالغ دستگاه های کارتخوان هوشمند اقدام نکردند و این بلاتکلیفی مردم و نانوایان و حتی چند نرخی شدن قیمت نان در برخی از واحدهای خبازی را به دنبال داشت .

از سویی بر اساس اخبار دریافتی از سراسر استان و همچنین شهر ساری ، در نانوانی‌هایی که با دستگاه هوشمند نان را عرضه می کنند دستگاه ها همچنان نرخ قبلی را محاسبه می کند  و برخی نانوایان به دلیل همین ناهماهنگی ها مجبور شدند پول نقد گرفته یا با نرخ قبلی دریافت دارند و یا از دستگاه های قبلی غیرهوشمند خود استفاده کنند تا مردم بیش از این بلاتکلیف نشوند .

بدون تردید مسئولان مربوطه که در نابسامانی های اخیر در توزیع نان کم کاری کرده اند باید پاسخگوی مردم و نانوایان باشند .

از طرفی نانوایان که شاهد افزایش چشگیر هزینه های جاری خود هستند ، خواستار تسریع در روند اصلاح شبکه هوشمند کارتخوان ها بوده تا بخشی از هزینه های آنان جبران شود./شمال نیوز

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :