آخرین عناوین

شنبه 1 مرداد 1401-13:13 کد خبر:107221

مدیرکل فرودگاه های مازندران خبر داد:

برقراری پرواز مسیر مسقط شیراز، نوشهر و بالعکس در آینده نزدیک

مدیرکل فرودگاه های مازندران گفت: براساس  پیگیری های مستمر صورت گرفته با موافقت و اعلام آمادگی شرکت هواپیمائی ، خط پروازی در مسیر مسقط ،شیراز ، نوشهر و بالعکس دایر می گردد .


به گزارش خزرتیترخبر، وطن خواه اظهارداشت:  براساس  پیگیری های مستمر صورت گرفته و حسب تقاضای مردمی و توصیه استاندار محترم مبنی بر توسعه پروازها و کمک به رونق گردشگری استان ، با موافقت و اعلام آمادگی شرکت هواپیمائی ، خط پروازی در مسیر مسقط ،شیراز ، نوشهر و بالعکس دایر می گردد .

وطن خواه با اعلام این خبر افزود : از ابتدای سال جاری پیگیری های مستمر از مجاری مختلف در راستای توسعه پروازهای استان و همچنین برقراری پروازها ی خارجی در دستور کار این اداره کل قرار گرفته است که امیدواریم با همکاری و همیاری مقامات استان و همچنین شرکت های هواپیمائی محقق گردد .

براساس این گزارش، وی تامین و توسعه سفر و ارتباط شمال جنوب کشور با حوزه دریای عمان و خلیج فارس ، یکی از برنامه هایی بوده که امیدواریم در آینده نزدیک عملی شود و شاهد گردشگران عمانی در شمال کشور باشیم .

مدیرکل فرودگاه های استان گفت : زمان انجام  پروازها منوط به اعلام برنامه پروازی ازطریق شرکت هواپیمائی میباشد که در این راستا طی هفته های جاری  با حضور و بازدید هیات عمانی در منطقه شمالی کشور ، برنامه پروازی در اولویت قرار خواهد گرفت./روابط عمومی فرودگاه های مازندران

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :