آخرین عناوین

دوشنبه 20 تير 1401-14:1 کد خبر:105014

رییس پلیس راه مازندران خبر داد:

ترافیک سنگین در جاده هراز

رییس پلیس راه مازندران وضعیت ترافیک خودرو در جاده هراز را در زمان حاضر سنگین اعلام کرد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از ایرنا، یدالله جهان ناب رییس پلیس راه مازندران اظهار داشت: ترافیک خودرو در مسیر جنوب به شمال جاده هراز در محدوده سه راهی چلاو سنگین گزارش شده است.

وی با بیان این که محورهای شمالی در زمان حاضر فاقد هرگونه مداخلات جوی است، اظهار داشت: در محورهای کندوان، آزاد راه تهران شمال و همچنین فیروزکوه نیز تردد خودروها عادی و روان در حال انجام است.

براساس این گزارش، جهان تاب وی رعایت نکردن حق تقدم و صحبت کردن با تلفن همراه را از اصلی‌ترین علل وقوع تصادف رانندگی محورهای ارتباطی این استان در ایام تعطیلات پایان هفته و عید قربان اعلام کرد و از رانندگان وسایل نقلیه خواست ضمن مدیریت سفر و رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، از سرعت و سبقت غیرمجاز خودداری کنند تا سفری امن و ایمن را برای خود و دیگران رقم بزنند.

با اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور، جاده های مازندران از ساعت ۱۲ روز چهارشنبه هفته گذشته تا امروز دوشنبه ۱۵ تا ۲۰ تیرماه جاری به مدت ۶ روز زیربار محدودیت های ترافیکی ۶ روزه شامل تعطیلات پایان هفته و عید قربان رفت.

بر اساس آمار سامانه‌های هوشمند تردد شمار جاده‌های مازندران، در ۷۲ ساعت گذشته حدود چهار میلیون تردد در جاده‌های این استان ثبت شد.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است

مازندران ۱۰ هزار و ۴۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که بیش از سه هزار کیلومتر آن محورهای کوهستانی است.

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :