آخرین عناوین

شنبه 11 تير 1401-19:54 کد خبر:103852

فرمانده نیروی انتظامی ساری هشدار داد:

سرقت از اماکن دولتی زیاد شده است

فرمانده نیروی انتظامی ساری گفت: متاسفانه سرقت از اماکن دولتی در ساری در ماه های اخیر افزایش یافته است.


 

به گزارش خزرتیترخبر، عبدالله حسن زاده فرمانده نیروی انتظامی ساری در سومین جلسه شورای اداری شهرستان ساری و در جمع مدیران ادارات و نهاد ها و سازمان ها افزود: به علت عدم همکاری کامل و مستمر ادارات و نهادها با این نیرو شاهد افزایش سرقت از اماکن دولتی می باشیم.

وی با بیان اینکه سرقت از مدارس ، مساجد و بیمارستان ها افزایش یاقته است ، اظهار داشت: باید مسئولین مدارس و متولیان مساجد و مدیران بیمارستان ها همکاری و هماهنگی لازم را با نیروی انتظامی ساری داشته باشند تا سرقت ها به حداقل برسد .

این مسئول با اعلام اینکه طی ماه های اخیر تحرکات مشکوکی در بعضی از رسانه ها و سایت های مجازی مشاهده می شود که از جمله آنها می توان به هک سایت ها و یا درگاه های الکترونکی ادارات اشاره نمود، تصریح کرد: باید مسئولین ادارات و نهادها با نیروی انتظامی و به خصوص با پلیس فتا هماهنگی لازم را داشته باشند.

عبدالله حسن زاده با اعلام اینکه در بحث دریا چالش هایی با پلیس راهور و اداره راه داریم ، افزود: پیشنهاد می کنیم تا جلسه شورای ترافیک و دیگر جلسات مرتبط همراه با بازدیدهای میدانی و حضوری از جاده دریا و سواحل باشد تا تصمیمات لازم و اجرایی اتخاذ گردد.

فرمانده نیروی انتظامی ساری همچنین افزود: از مسئولین تقاضا داریم تا نسبت به افزایش اعتبار کمپ های ترک اعتیاد ساری اقدامات لازم و فوری را به عمل آورند تا بتوانیم ظرفیت بستری و ترک اعتیاد افراد متعاد را از 200 نفر به 500 نفر افزایش دهیم.

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir


 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :