آخرین عناوین

سه شنبه 12 خرداد 1394-19:26 کد خبر:10356

انتصاب در بخش کشاورزی مازندران:

مدیر جدید صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان مازندران معارفه شد

مدیر جدید صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر مازندران در چهارمین جلسه شورای هماهنگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران، معارفه شد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، عصر امروز در چهارمین جلسه شورای هماهنگی اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی مازندران ،هادی بشیری تودیع و علی قمی‌اویلی به عنوان مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستایی و عشایر مازندران منصوب شد.

قمی‌اویلی در این جلسه اظهار کرد: در حال حاضر 56 هزار و 402 نفر از روستائیان و کشاورزان مازندران زیرپوشش صندوق بیمه اجتماعی روستائیان، کشاورزان و عشایر قرار دارند که نیاز است برای توسعه فعالیت این صندوق تلاش بیشتری در برنامه کاری قرار گیرد.

وی با اعلام اینکه مسئولان استانی نیز برای توسعه همکاری اعلام آمادگی کردند، افزود: قرار است که کارگروه صندوق بیمه اجتماعی روستائیان، کشاورزان و عشایر در این استان با همکاری استانداری فعال شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران نیز در این جلسه بیان کرد: استان مازندران در همه شاخص‌های مرتبط با رفاه استان از جمله خدمات بیمه، طرح تحول سلامت و بیمه بیکاری نسبت به سایر استان‌های عملکرد بهتری دارد و نشان می‌دهد که مدیران استان اقدامات مناسبی داشته‌اند.

علی بابایی یکی از راه‌های برون‌رفت از مشکلات مردم را توجه به بیمه عنوان کرد و ادامه داد: دولت در مازندران و کشور، راه سالم و کارشناسی‌شده بیمه‌ای را در برنامه کاری خویش دارد.

وی با بیان اینکه باید تلاش کنیم تا کشاورزان و کارگران از درآمد پایدار و کافی برخودار باشند، تصریح کرد: در این استان نیاز داریم که شاخص بیمه عشایر و روستایی از درصد مناسبی برخودار باشد، مسئولان بیمه روستایی تلاش کنند که سیاست وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی با استفاده از صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان محقق شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران با اشاره به در اختیار داشتن سرمایه پنج هزار میلیارد تومانی این صندوق در کشور گفت: برنامه‌ریزی انجام شود تا مازندران نیز سهم مناسبی از این صندوق داشته باشد.

در ادامه مدیرکل سیاسی انتخاباتی استانداری مازندران اظهار کرد: برای توسعه عدالت نیاز به همراهی همه‌جانبه مسئولان و شهروندان داریم تا خدمات به بهترین شکل ممکن ارائه شود.

حسین حسن‌نژاد اضافه کرد: همه دستگاه‌های اجرایی مکمل یکدیگر برای رسیدن به رفاه اجتماعی هستند که برای دستیابی نیاز به همراهی آنها داریم.

وی در پایان گفت: اگر دولت در بحث رفاه اجتماعی به کاهش هزینه‌های مالی، زمان و مدیریت فکر نکند، رفاه اجتماعی حاصل نمی‌شود.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :