آخرین عناوین

يکشنبه 22 خرداد 1401-23:9 کد خبر:101456

رئیس شورای شهر جویبار:

۲۵ سئوال از شهردار جویبار اعلام وصول شد

رئیس شورای شهر جویبار با اشاره به ارائه ۲۵ سئوال از شهردار با امضای دو عضو شورا گفت: طرح سئوال از شهردار حق تمامی اعضای شورای شهر است.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از مهر،رئیس شورای شهر جویبار با اشاره به ارائه ۲۵ سئوال از شهردار با امضای دو عضو شورا گفت: طرح سئوال از شهردار حق تمامی اعضای شورای شهر است.

براساس این گزارش، آذر خاتمی عصر چهارشنبه در جلسه شورای شهر یکی از دغدغه‌های مردم شهر جویبار را آسفالت مسیر مسکن مهر بیان کرد و افزود: خوشبختانه شهرداری با آسفالت این مسیر در رفع مشکل ترافیک شهر نیز گام خوبی برداشته است و مدیریت زباله و جمع آوری سگ‌های ولگرد در سطع شهر مطلوب نبوده است.

محمدعلی بذرافشان یکی از اعضای شورا که امضای وی جزو طراحان سوال از شهردار جویبار اعلام وصول شده بود با اعلام اینکه در چند ماه گذشته یکی از دغدغه‌های مهم شهروندان جویباری بحث جمع آوری مناسب زباله و سگ‌های ولگرد بوده است، اظهار داشت: حداقل حقوق شهروندان داشتن محیط سالم و پاک است و این انتظار از شهرداری بوده در این زمینه تلاش بیشتری به مردم ارائه کند.

شهردار جویبار در این جلسه با اعلام اینکه میانگین تولید سرانه زباله با توجه به جمعیت ۳۴ هزار نفری این شهر تولید روزانه ۳۴ تن زباله در روز است، گفت: اما امروز ما با تولید بیش از ۶۰ تن زباله در روز مواجه هستیم و متأسفانه جمع آوری زباله روستاهای پیرامون شهری نیز توسط نیروهای خدماتی ما صورت می‌گیرد.

محمد حسین فقیه افزود: برای حل مشکل جمع آوری زباله نیاز به استخدام منابع انسانی است اما متأسفانه درخواست ما در استان مورد موافقت قرار نگرفت.

وی با اشاره به اینکه سال‌های گذشته حدود ۷۰ نیروی شهرداری در حوزه خدماتی مشغول به کار بودند، افزود: بنا به دلایلی بسیاری از این نیروها در دیگر بخش‌ها مشغول به کار شدند و ما امروز تنها ۱۳ نفر در بخش خدماتی شهر داری فعالیت دارند.

به گزارش خزرتیترخبر، شهردار جویبار با اشاره به اینکه برای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان درخواست خرید ماشین آلات جدید از سوی شهرداری داده شد، بیان کرد: در بروکراسی‌های اداری این مسئله نیز رد شد و ماشین آلات فعلی شهرداری مستهلک و قدیمی هستند.

فقیه سایت زباله شهر جویبار را نا مناسب اعلام کرد و افزود: ۸۰ درصد زمین ۲ هکتاری زباله جویبار کاملاً انباشته شده است و نیاز به خرید زمین جدید به مساحت ۷ هزار متر مربعی است تا مشکل انباشت زباله شهر تا حدودی مرتفع شود.

وی مشکل زباله را مربوط به کل استان مازندران اعلام و جذب نیرو، خرید ماشین آلات جدید و خرید زمین جدید سایت زباله را در حل مشکل زباله مؤثر دانست.

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :