آخرین عناوین

سه شنبه 17 خرداد 1401-16:8 کد خبر:101261

رئیس پلیس آگاهی مازندران خبر داد:

دام زن شیاد برای اغفال مرد خیانتکار

رئیس پلیس آگاهی مازندران از راز سرقت سکه های طلا از یک مرد خیانتکار توسط یک زن شیاد پرده برداشت.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از پایگاه خبری پلیس، رئیس پلیس آگاهی مازندران از راز سرقت سکه های طلا از یک مرد خیانتکار توسط یک زن شیاد پرده برداشت.

براساس این گزارش، علی قیصری گفت: در پی شکایت همسر مرد مالباخته در شهرستان ساری مبنی بر اینکه فردی با بیهوش کردن همسرش، سکه‌های طلای وی را به سرقت برد، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: با انجام تحقیقات و اقدامات فنی و اطلاعاتی کارآگاهان و کارشناسان پلیس آگاهی پای یک زن مشکوک به این پرونده باز شد و مشخص شد، مرد مالباخته در پی ارتباط با یک زن در فضای مجازی مورد اغفال وی قرار گرفته است.

به گفته رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران کارآگاهان پلیس آگاهی در ادامه تحقیقات دریافتند، این زن پس از جلب اعتماد مرد به بهانه خرید یک باب منزل با خوراندن آبمیوه مسموم اقدام به سرقت سکه‌های طلا از این مرد کرد.

به گزارش خزرتیترخبر، قیصری از شناسایی متهمه از دستگیری وی در عملیات ضربتی و غافلگیرانه پلیس با هماهنگی قضائی خبر داد و گفت: متهمه در بازجویی‌های فنی پلیس به سرقت ۱۲۰ قطعه سکه طلا اعتراف کرد.

به گفته رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران از مخفیگاه سارق ۷۵ سکه طلا به ارزش ۱۱ میلیارد ریال کشف شدکشف و متهمه با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و با قرار صادره روانه زندان شد.

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :