آخرین عناوین

سه شنبه 17 خرداد 1401-10:31 کد خبر:101247

با حکم مدیر کل آموزش و پرورش مازندران صورت گرفت:

دو انتصاب در آموزش و پرورش استان مازندران

طی حکمی از سوی مدیرکل آموزش و پرورش مازندران، سرپرست جدید معاونت آموزش متوسطه و سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش مازندران منصوب شد ند.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران، طی حکمی از سوی مصطفی عابدی مدیرکل آموزش و پرورش مازندران، علی اسدی به عنوان سرپرست معاونت آموزش متوسطه و مجتبی رضا‌نژاد به عنوان سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش مازندران منصوب شد ند.

براساس این گزارش، طی مراسمی  از زحمات و تلاش‌های صادقانه علی دهقان معاون سابق آموزش متوسطه آموزش و پرورش مازندران تقدیر شد.

عابدی در آیین تکریم و معارفه با بیان اینکه در دستگاه تعلیم و تربیت فرصت بسیار کم است و اگر در این جریان بروز نباشیم نمی‌توانیم در مواقع ضروری تشخیص درست بدهیم خاطر نشان کرد: یکی از اهداف اصلی تمام کارکنان مشغول در حوزه ستادی تجزیه و تحلیل مسائل مختلف به خصوص آندسته از موضوعاتی است که در سند تحول بنیادین بدان اشاره شده و در این راستا در حوزه آموزشی جهت کیفیت‌ بخشی به دنبال رفع موانع یادگیری هستیم.

دهقان معاون سابق آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان در این آیین با اشاره به اینکه دوران فعالیتش در آموزش و پرورش استان مصادف با اوج‌‌گیری ویروس کرونا بود افزود: در تمام این مدت با همکاری دیگر عزیزان همه تلاش خود را بکار گرفتیم تا کمترین آسیب آموزشی به دانش‌ آموزان وارد شود در واقع استراتژی ما کیفی‌سازی آموزشی جهت رسیدن به یادگیری درست به منظور به ایجاد تغییر رفتار و تغییر نگرش که از جمله اهداف سند تحول بنیادین است بود و از جمله افتخارات استان مازندران در چند ماه گذشته ارتقای شاخص‌های آموزشی و کسب رتبه برتر در زمینه پوشش تحصیلی در سطح کشور است.

همچنین  از زحمات و تلاش‌های صادقانه محمد شعبانی معاون سابق پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش مازندران که به افتخار بازنشستگی نائل آمد تقدیر شد.

به گزارش خزرتیترخبر، مدیرکل آموزش وپرورش مازندران در آیین تکریم و معارفه با تاکید بر اهمیت نقش مشاوره‌ای و تربیتی معلم به عنوان تاثیرگذارترین عنصر تعلیم و تربیت در آموزش و پرورش خاطر نشان کرد: معلم فقط آموزش دهنده نیست بلکه الگویی با نفوذ در تعلیم و تربیت می‌باشد در واقع محدوده‌ی اخلاقیات معلم فراتر از خود اوست بنابراین نمی‌تواند نسبت به رفتار خود بی‌تفاوت و آزاد باشد بدین جهت درصدد هستیم در حوزه پرورشی ضمن توجه به کیفی سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان بستر لازم را جهت چند وجهی کردن توانمندی معلمان فراهم کنیم.

شعبانی معاون سابق پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش مازندران در ادامه این آیین با بیان اینکه هدف اصلی حوزه معاونت پرورشی در طول سالیان گذشته کیفیت‌سازی با به کارگیری نیروی خلاق، جوان و دغدغه‌مند بود اظهار کرد: در طی این مدت همه موفقیت‌ها و دستاوردهای بدست‌ آمده را مدیون تیم خوب و فعالی که در این حوزه مشغول به فعالیت می‌باشند هستیم که استقرار چهار دبیرخانه ملی در استان مازندران و اجرای برنامه ملی لاله‌های روشن جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از جمله مصادیق وجود روحیه اتحاد و همدلی در حوزه پرورشی است و من صمیمانه از همراهی تک تک عزیزان تشکر و قدردانی می‌کنم.

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :