آخرین عناوین

چهارشنبه 28 ارديبهشت 1401-12:1 کد خبر:100643

مطالبات شهروندان از شهردار جویبار:

پارک المپیک یا پارک...!!/آقای شهردار جویبار، نظارت شما دقیقا کجاست؟

چند روزی‌ است وضعیت پارک المپیک در جویبار که به نظر برخی کارشناسان می توانست به شکل بهتری مدیریت شود تخریب شده و به شکل ویرانه‌ای به اسم پارک در آمده ‌است.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از بلاغ، برخی از گزارشات مردمی در طی چند روز گذشته حاکی از این است که نسبت به تخریب کامل پارک المپیک که یادآور افتخارات قهرمانان و پهلوانان شهر جویبار است معترض‌اند و حتی نسبت به نقاشی انیمیشن‌های خارجی بر روی دیوار‌های پارک دلخور بودند و معتقد بودند که در این سال‌ها از طریق رسانه ملی انیمیشن‌های ایرانی بسیاری معرفی شده است که می توانستند همان‌ها را معرفی کنند و یا چهره‌های پهلوانان و قهرمانان شهر را به تصویر بکشند.

طبق آخرین بررسی‌های صورت گرفته توسط خبرنگار ما مشخص شد که از دوره قبلی شورا تصمیم بر این بوده است که پارک المپیک جویبار بازسازی شود و به شکل مطلوبی برسد، در همین رابطه خبرنگار ما با یکی از کارشناسان مدیریت شهری گفتگو کرد که حاصل آن گفتگو این بود که شهرداری و شورای شهر می توانست با مدیریتی صحیح و با همان مبالغ مصرفی، اراضی جنب پارک را خریداری کرده و فضای بزرگتر و بهتری را برای احداث پارک برای آحاد جامعه جویباری در اختیار داشته باشد که متاسفانه چنین اتفاقی رخ نداد.

حال سوال مردم جویبار و برخی رسانه‌های شهر این است، آیا واقعا ممکن نبود که فضای همین پارک را گسترش داد؟ آیا واقعا ممکن نبود از انیمیشن‌های ایرانی استفاده کرد؟ آیا واقعا ممکن نبود حداقل در این زمینه که حقوق عامه مردم جویبار در این رابطه باید رعایت شود،شفاف سازی صورت گیرد؟

از شورای اسلامی شهر جویبار و همچنین شهردار جویبار و به ویژه کارشناسان امر دعوت می شود که در این رابطه نظرات کارشناسی خود را ارائه دهند تا حقوق عامه مردم جویبار در این زمینه رعایت شود.

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :