يکشنبه 10 خرداد 1394-23:18 کد خبر:9345

صدا و سیمای مازندران رکود دار جابه جایی های اداری:

معاون مالی و منابع انسانی صدا و سیمای مازندران هم تغییر می کند

معاون اداری و مالی و منابع انسانی شبکه تبرستان به زودی تغییر می کند.


به گزارش خزرخبر،در پی تغییرات و جا به جایی ها در بخش ها و معاونت های مختلف در صدا و سیمای تبرستان،طی امروز و فردا نیز مدیر کل اداری و مالی و منابع انسانی این سازمان تغییر خواهد کرد.

بر اساس این گزارش،باقریان جانشین نوریان در معاونت اداری و مالی و منابع انسانی خواهد شد.

همچنین شنیده ها حاکی از آن است که پس از این تغییر و جا به جایی،مدیر کل صدا و سیمای مازندران که این روزها به نفر اول تیتر خبرهای رسانه ها و سایت ها با حاشیه هایی فراوانی بدل شده،به زودی یکی دیگر از مدیران واحد های حساس این سازمان را تغییر خواهد داد.

شنیده ها حاکی از آن است که مقدسی نیروهایی را از استان گلستان و تهران و ....به این سازمان آورده و نیروهای بومی این استان را به حاشیه فرستاده و در حال دور کردن نیروهای توانمند،ارزشی و سالم استان مازندران از بخش های حساس،مهم و فنی می باشد.

بر اساس این گزارش،شنیده شده مقدسی جلسه ای داخلی را در این سازمان برگزار کرده و اعلام نموده که بدون توجه به اعتراضات مسئولین و مردم ،به تغییرات مد نظر خود ادامه خواهد داد.

باید منتظر ماند و دید که خبرها و هشدارهایی که به طور غیر مستقیم از داخل این سازمان به مدیر کل صدا و سیمای شبکه تبرستان به علت کنار زدن نیروهای بومی و ارزشی می رسد تا چه اندازه واقعیت دارد؟!!