سه شنبه 14 دی 1400-11:30 کد خبر:89280

مدیرعامل صنایع چوب و کاغذ مازندران خبر داد :

طلسم تولید کاغذ چاپ و تحریر در مازندران شکسته می شود

مدیرعامل شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران با بیان اینکه طلسم تولید کاغذ چاپ و تحریر را در کارخانه خواهیم شکست، گفت: تا پایان سال هشت هزار تن کاغذ چاپ و تحریر روانه باز می کنیم.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از بازار، امید نیک نژاد مدیرعامل شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران در گفتگویی ظرفیت کارخانه را ۱۷۵ هزار تن و مزیت اصلی آن کاغذ چاپ و تحریر و روزنامه ذکر کرد و گفت: در حال حاضر از نظر تولید وزنی نسبت به سال های قبلی رشد خوبی داریم و رکورد تولید طی ماه های اخیر شکست.

وی با اشاره به تولید بیش از ۱۵ هزار تن طی ماه گذشته در کارخانه اظهار داشت: طی سال های اخیر مسائلی نظیر عدم تامین چوب مورد نیاز، تحریم ها و نبود نقدینگی سبب شد تا سمت و سوی تولید را به سمت کاغذ صنعتی ببریم.

وی با اظهار اینکه طلسم تولید کاغذ چاپ و تحریر امسال خواهیم شکست، ادامه داد: تلاش می کنیم تا پایان سال هشت هزار تن کاغذ چاپ و تحریر و ۵۰۰ تن کاغذ روزنامه تولید و روانه بازار کنیم.

مدیرعامل صنایع چوب و کاغذ مازندران با عنوان اینکه کارخانه دوباره به مدار اصلی خود برمی گردد، افزود: در حال حاضر برای تامین برخی قطعات خط یک رایزنی شده و تلاش می کنیم به زودی این قطعات را تامین و تا پایان ماه این خط را راه اندازی کنیم و به تولید هشت هزار تن کاغذ چاپ و تحریر دست یابیم.

نیک نژاد یادآور شد: همچنین طی تفاهمنامه با یک شرکت ترک برای صادرات ۲۰ هزار تن انواع کاغذ صنعتی به کشور ترکیه توافق صورت گرفته است.