يکشنبه 12 دی 1400-11:36 کد خبر:89256

با حضور مسئولان ملی و استانی صورت گرفت:

انتصاب دادستان جدید نظامی استان

مراسم معارفه دادستان جدید نظامی استان با حضور مسئولان ملی و استانی در دادگستری مازندران برگزار شد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس، مراسم تکریم و معارفه رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح و دادستان نظامی مازندران صبح شنبه در اداره کل دادگستری استان مازندران برگزار شد.

در این مراسم از خدمات حجت‌الاسلام احمدرضا پورخاقان که چندین سال به عنوان رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح استان مازندران فعالیت داشتند تقدیر و حجت‌الاسلام محمد اسماعیل زارعی به عنوان رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح مازندران منصوب شده است.

حجت‌الاسلام زارعی چندین سالی به عنوان معاون سازمان قضائی نیروهای مسلح مازندران مسئولیت داشت.

براساس این گزارش، حجت‌الاسلام احمدرضا پورخاقان که پیش از این مسئولیت رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح استان مازندران را برعهده داشته با حکم رئیس قوه قضائیه کشور به عنوان رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح کشور منصوب شده بود.

در این مراسم از خدمات رحیمی که مسئولیت دادستان نظامی استان مازندران را برعهده داشته تقدیر شده و حجازی در این سمت فعالیتش را از امروز آغاز کرده است.

حجت‌الاسلام اکبری رئیس کل دادگستری استان مازندران در این مراسم، اظهار کرد: سازمان قضائی نیروهای مسلح بر اساس قانون اساسی جمهوری اسلامی تشکیل شده و وظیفه بسیار خطیری را در کشور برعهده دارد.

به گزارش خزرتیترخبر، وی تصریح کرد: این سازمان مرجع قدرتمندی است که به مسائل قضائی نیروهای مسلح رسیدگی می‌کند و سعی شده است که در راس این مجموعه بهترین و شایسته‌ترین قضات منصوب شوند.

رئیس کل دادگستری مازندران خاطرنشان کرد: همکاری مناسبی بین دادگستری استان و سازمان قضائی ارتباط و همکاری مناسبی وجود دارد.

در ادامه آیت‌الله لائینی نماینده ولی فقیه در استان مازندران، اظهار کرد: مسئولان میراث‌دار حجم عظیم از تلاش‌ها، جهادها، خون‌ها و شهادت‌ها هستند و این موضوع را نباید فراموش کنیم.

وی تصریح کرد: اگر افراد مسئول بدانند که پست و منصب مدیریتی با چه زحمات و تلاش‌هایی به دست آمده، کار به دستگاه قضائی نمی‌کشد.

نماینده ولی فقیه در مازندران، خاطرنشان کرد: اگر آمریکا جرات چپ نگاه کردن به کشور ما را ندارد به برکت اقتدار قوای مسلح است، باید قدر قوای مسلح خودمان را بدانیم که با اقتدار حرفه‌ای، معنوی و ایمانی در پیشبرد امور کشور گام برداشته است.