دوشنبه 6 دی 1400-8:54 کد خبر:89250

رئیس پلیس راهور مازندران اعلام کرد:

وضعیت بحرانی 7 شهر استان مازندران

رئیس پلیس راهور مازندران، وضعیت هفت شهر استان را در زمینه تصادفات شهری بحرانی اعلام کرد و گفت:برای کنترل و کاهش وضعیت تصادفات در این شهرهای بحرانی، نصب دوربین جزو اولویت‌ها است.


به گزارش خزرتیترخبر، نصرالله بیگلری ظهر یکشنبه در نشست با خبرنگاران وضعیت هفت شهر استان را از نظر تصادفات بحرانی دانست و گفت: وضعیت شهرهای آمل، بابل، قائمشهر، ساری، تنکابن، بهشهر و نور بحرانی است.

وی گفت: برای کنترل و کاهش وضعیت تصادفات در این شهرهای بحرانی، نصب دوربین جزو اولویت‌ها قرار گرفت و این در حالی که در کشورهای خارجی نظیر لندن نیز، پایش ها توسط دوربین صورت می‌گیرد.

براساس این گزارش، وی با اظهار اینکه نصب دوربین ثبت تخلفات هوشمند برای امنیت نیز کاربرد دارد، گفت: در حال حاضر ۱۵ شهرستان مجهز به دوربین‌های پایش تصویری هستند که به راهور ناجا وصل شدند.

بیگلری یادآور شد: در حال حاضر در ۳۰۷ نقطه دوربین پایش تصویری فعال است این درحالی که ۴۴۱ نقطه استان برای نصب دوربین جانمایی شده است.

به گزارش خزرتیترخبر، رئیس پلیس راهور مازندران گفت: همچنین در ۱۹۷ نقطه دوربین ثبت تخلفات هوشمند جانمایی شده که در ۳۲ نقطه مقدمات فراهم شده و چهار نقطه فعال و ۱۰ نقطه در حال کدگیری از راهور ناجا است.

وی با بیان اینکه دوربین ثبت تخلف هوشمند در چند نقطه بابل و ساری راه اندازی شده است، گفت: طی یکماه بیش از شش هزار راننده در استان اعمال قانون شده است.

بیگلری با اظهار اینکه در حال حاضر بالای ۱۰ تیم پلیس نیز در ساری خدمات دهی می‌کنند، گفت: در حوزه برخورد با تخلفات نسبت به سال گذشته رشد داشتیم زیرا اعمال قانون در کاهش تخلفات نقش داشته است.

رئیس پلیس راهور مازندران یادآور شد: در زمینه برخورد با تخلفات حادثه ساز نسبت به ۹ ماه سال قبل ۱۷ درصد رشد داشتیم.