پنجشنبه 4 آذر 1400-8:4 کد خبر:89123

سه انتصاب در استانداری مازندران :

استاندار مازندران تغییر را از عمارت سفید استانداری کلید زد

استاندار جدید مازندران اولین تغییرات و جابجایی مدیران را از ساختمان سفید استانداری کلید و دست به سه انتصاب زد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری مازندران، سید محمود حسینی‌پور استاندار مازندران طی حکمی علی شیرازی را به عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران منصوب کرد؛ وی همچنین سرپرست روابط عمومی استانداری مازندران را نیز منصوب کرد.

استاندار مازندران در جلسه تکریم و معارفه معاون سابق و سرپرست جدید معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی، با تأکید بر اهمیت این معاونت، توجه ویژه به مشکلات اجتماعی مردم را از برنامه‌های مهم این معاونت برشمرد و افزود: نباید اجازه دهید که پدیده‌های اجتماعی و مشکلات به‌حق مردم نجیب مازندران تبدیل به مسأله امنیتی شود.

براساس این گزارش، وی با تأکید بر توجه ویژه مقام معظم رهبری به مساله آسیب‌های اجتماعی، از سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی خواست تا اخذ تدابیر ویژه و فوری برای حل آسیب‌های اجتماعی استان از جمله اعتیاد، طلاق، فقر، حاشیه‌نشینی و بیکاری را در اولویت کاری خود قرار داده و از ظرفیت همه نخبگان، متخصصین و دلسوزان برای حل چالش‌های این حوزه استفاده نمایند.

استاندار مازندران، سرپرست جدید معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی را مکلف کرد تا مقابله با 3 پدیده « اعتیاد، سرقت و شرارت» را به عنوان اولویت‌های ویژه حوزه کاری خود مورد توجه، برنامه‌ریزی و اقدامات آنی قرار دهد.

حسینی‌پور ارتقاء امنیت و آرامش واقعی و روانی جامعه را از ماموریت‌های کلیدی این معاونت برشمرد، گفت: انتظار دارم به طور ویژه با همکاری همه نهادهای نظامی، انتظامی و امنیتی، ضریب امنیت واقعی و همچنین احساس امنیت مردم را با برنامه‌ریزی علمی و تخصصی ارتقاء داده تا اجازه ندهیم که مردم از این باب نگرانی داشته باشند.

این مسئول همه نهادهای انتظامی و امنیتی استان را مکلف به همکاری و همراهی همه‌جانبه با معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرد و دستور داد: ان‌شاءالله با یک همدلی و همکاری کم‌نظیر و کار شبانه‌روزی تلاش شود تا امنیت و آرامش مردم استان مورد عنایت بیش از پیش قرار گیرد.

حسینی‌پور با اشاره به نقش فراگیر معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی در موضوعات متعدد استان، بر نظارت مستمر و دقیق برعملکرد فرمانداری‌ها تأکید کرد، افزود: سازوکار نظارت بر فرمانداری‌ها نیازمند تغییر و تحول اساسی است و باید به سمت نظارت سیستمی حرکت کنیم و نباید اجازه داد مردم در پیچ و خم‌های اداری گرفتار شوند.

وی با بیان اینکه مهم‌ترین و پاک‎‌ترین ناظران ما مردم هستند، افزود: در نظارت‌ها، نقش مردم را بسیار پررنگ ببینید و بدانید که اگر در سازوکارهای نظارتی تعریف شده مردم حضور داشتند موفق می شویم و در غیر اینصورت توفیقاتی نخواهیم داشت.

به گزارش خزرتیترخبر، استاندار مازندران در این مراسم با تبریک هفته بسیج، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، به ویژه شهدای بسیجی، شهدای استان و شهدای استانداری، تصریح کرد: همه ما مدیون خون شهدا هستیم و انتظار شهدا این است که ادامه دهنده راه آن‌ها باشیم و از خدا می‎‌‎خواهم تا در همه امور، مسئولیت‌ها و ماموریت‌ها در مسیر شهدا حرکت کنیم.

گفتنی است در ابتدای مراسم؛ حسین حسن‌نژاد؛ معاون پیشین سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران، به ارائه گزارشی از اقدامات و عملکرد خود در طول دوران تصدی مسئولیت پرداخت.

در پایان این مراسم استاندار مازندران ضمن معرفی علی شیرازی به عنوان سرپرست جدید معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی، برای حسین حسن‌نژاد، معاون سابق این معاونت آرزوی توفیق کرد.

همچنین وی در حکم دیگری سیدعلی‌اصغر موسوی را به عنوان سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری مازندران منصوب کرد.

سرپرست جدید اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری با حضور محمدی، مدیرکل حوزه استاندار، معارفه و از تلاش‌های عباس مهدوی در دوران مسئولیتش با اهداء لوح سپاس، قدردانی شد.

مشاور و دستیار ویژه استاندار مازندران منصوب شد

همچنین با حکم سید محمود حسینی پور، استاندار مازندران، احمد ثلاثی به سمت مشاور و دستیار ویژه استاندار منصوب شد.