سه شنبه 27 مهر 1400-15:4 کد خبر:88962

معاون استاندار مازندران خبر داد:

رد صلاحیت۱۰ شهردار منتخب شوراهای مازندران

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران گفت: تاکنون حکم ۲۸ شهردار در استان صادر و ۱۰ شهردار منتخب شوراها نیز از سوی دستگاه های نظارتی رد صلاحیت شدند.


 

به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از مهر، مهدی رازجویان عصر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه حکم ۵۸ شهر استان توسط استانداری صادر می‌شود، اظهار داشت: تاکنون حکم ۲۸ شهردار در استان صادر شده است.

وی با اشاره به رد صلاحیت ۱۰ شهردار منتخب شوراهای شهرهای استان از سوی دستگاه‌های نظارتی افزود: اعضای شورا در این شهرها باید فرد جدیدی را برای تصدی سمت شهردار معرفی کنند.

براساس این گزارش،وی ادامه داد: چهار شهر استان بالای ۲۰۰ هزار نفر جمعیت دارند که حکم شهردار مرکز استان توسط وزیر کشور صادر و ابلاغ شده و منتظر ابلاغ حکم برای شهرداران منتخب سه شهر دیگر بالای ۲۰۰ هزار نفر هستیم.

به گزارش خزرتیترخبر، رازجویان یادآورشد: تا پایان هفته جاری وضعیت شهرداران منتخب شهرداران باقی مانده از سوی دستگاه‌های نظارتی اعلام می‌شود و نظر مثبت یا منفی را به شهرهای باقی مانده اعلام می‌کنیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران شمار شهرهای استان را ۶۲ شهر ذکر کرد و گفت: چهار شهر بالای ۲۰۰ هزار نفر جمعیت دارند.