يکشنبه 14 شهريور 1400-8:12 کد خبر:88811

در جلسه عصر دیروز مطرح شد:

پنج گزینه نهایی مجمع نمایندگان مازندران برای استانداری مشخص شدند

مجمع نمایندگان مازندران در جلسه عصر شنبه خود پنج گزینه نهایی استانداری مازندران را برای معرفی به وزیر کشور مشخص کردند.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل ازشمال نیوز، در جلسه عصر شنبه مجمع نمایندگان استان ، که در تهران برگزار شد ، پس از ارائه برنامه از سوی دوازده نفر از گزینه های استانداری مازندران ، در نهایت سردار مهدی سعادتی ، دکتر مجتبی زارعی و دکتر هادی ابراهیمی توانستند نظر نمایندگان مجلس را جلب و به عنوان سه گزینه نهایی این مجمع به وزیر کشور معرفی شدند .

براساس این گزارش، به نظر می رسد علاوه بر این سه ، گزینه های دیگری نیز از سوی نخبگان ، جریانات سیاسی حامی دولت و کمبته انتصابات وزارت کشور روی میز وزیر کشور قرار دارد تا در نهایت با تصویب هیئت دولت به عنوان اولین استاندار دولت سیزدهم منصوب شود .

به نظر می رسد در هر حال ، احتمال انتصاب یکی از سه گزینه مجمع نمایندگان ،بیش از دیگر گزینه ها خواهد بود.

 گزینه های معرفی شده پنج نفر هستند

یک منبع آگاه در مجمع نمایندگان مازندران که پیش از این خبر معرفی سه گزینه نهایی استانداری مازندران را از سوی این مجمع به خبرنگار شمال نیوز اطلاع داده بود در تماسی دیگر به اصلاح خبر پرداخت .

وی گزینه های معرفی شده به وزارت کشور از سوی مجمع نمایندگان را 5 نفر خواند و گفت : علاوه بر سه گزینه مهدی سعادتی ، مجتبی زارعی و هادی ابراهیمی ، دو گزینه دیگر نیز به وزارت کشور معرفی می شوند .

این فرد مطلع افزود : عباسعلی نوبخت و علیشیری دو گزینه دیگر مورد توجه و پیشنهادی مجمع نمایندگان مازندران برای تصدی استانداری مازندران هستند که بصورت تجمیعی در لیستی 5 نفره به وزارت کشور معرفی می شوند .