چهارشنبه 25 دی 1398-16:7 کد خبر:71078

شهردار ساری تاکید کرد:

توزیع عادلانه سرانه‌ ی شهری از اولویت‌های اصلی شهرداری ساری

شهردار ساری در بازدید از محله هولاء گفت: توجه به مناطق كم برخوردار و توزیع عادلانه سرانه‌ شهری از اولویت‌های اصلی شهرداری ساری است.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری ساری، عباس رجبی شهردار مرکز استان چهارشنبه در بازدیدی به همراه شمشیربند رییس شورای اسلامی شهر ساری، سید علی آقامیری عضو شورای اسلامی شهر،لطف الله کریمی معاون فنی و عمرانی شهرداری، مصطفی نیک نقش معاون خدمات شهری شهرداری، مصطفی احمدی فولادی شهردار منطقه یک، مرتضی بربسته رئیس سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری مرکز استان از محله هِوِلا در حوزه منطقه یک شهری ساری بر پیگیری مشكلات این محله و اتخاذ تدابیر لازم برای حل آن تاكید کرد.

رجبی با بیان اینكه تاكنون بازدیدهای متعددی از این محله داشته ام و با مشكلات آن بیگانه نیستم، افزود: در همین جا به شما ساکنان هِوِلا قول می‌دهم مشكلات این محله در کوتاه‌ترین زمان توسط مجموعه مدیریت شهری مرتفع خواهد شد.

شهردار ساری که پاسخگوی سوالات مردم این محله بود، رضایتمندی اهالی این محله را مهم‌ترین دستاورد برای شهرداری ساری دانست وگفت: توزیع عادلانه سرانه‌های شهری از اولویت‌های اصلی شهرداری ساری است.

وی خواستار همکاری و تعامل اهالی این محله با مدیریت شهری برای توسعه و رفع مشکلات شد و افزود: باید با فضاسازی مناسب و توسعه خدمات کاری کنیم تا دیگر شهروندان این منطقه را به عنوان محله ای زیبا و مناسب برای زندگی انتخاب کنند.

شهردار مرکز استان تاکید کرد: رنگ آمیزی بلوار و جداول، ایجاد فضای سبز، لایروبی انهار با هدف توسعه یکسان و ارائه خدمات عادلانه و رضایتمندی شهروندان در دستور کار شهرداری منطقه یک قرار گیرد.

رجبی تصریح کرد: سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری طی مدتی که تا شروع سال جدید باقی مانده است، با برنامه ریزی درست، پروژه های عمرانی را در جهت رفاه شهروندان این محله و پاسخگویی به مطالبات آنان در حوزه مدیریت شهری عملیاتی کند.

شهرداری ساری در مسیر کسب رضایتمندی شهروندان

علیجان شمشیربند رئیس شورای اسلامی شهر ساری در این بازدید با بیان اینکه ارائه خدمات متوازن و دسترسی آسان شهروندان به نیازهای شهروندی از اولویت‌هایی است که در دستور  کار شهرداری قرار گرفته است، اظهار کرد: مجموعه شهرداری با نهایت درایت خود درراستای رفع نیازهای شهروندان گام‌های موثری بر می دارد.

وی با بیان اینکه مناطق الحاقی ظرفیت های مناسبی برای پیشرفت بیشتر و توسعه متوازن دارند، افزود: بر همین اساس در راستای کسب رضایتمندی شهروندان ، شهرداری ساری با برنامه ریزی‌های کارشناسی شده و با بگارگیری توان فنی و اجرایی در جهت توسعه و پیشرفت این منطقه تلاش کند.

رییس شورای اسلامی شهر به عملیات اجرایی پروژه «پل تا پل» اشاره و آن را ظرفیت بی‌نظیر در این منطقه دانست وافزود: با اتمام این پروژه و بازگشایی مسیر بلوار داراب  تا پل‌های شهید نوری بر ظرفیت‌های این منطقه افزوده خواهد شد.

شمشیربند تصریح کرد: شهرداری ساری جهت رفع مشکلات و معضلات موجود در حاشیه ریل منطقه هولا که در حریم راه آهن می باشد نشست‌هایی تخصصی با اداره کل راه آهن شمال برگزار کند تا با همکاری و تعامل در اسرع وقت مشکلات مزبور مرتفع شود.

توسعه متوازن و پایدار تمام نقاط شهر مورد توجه مدیریت شهرداری ساری قرار گیرد

سید علی آقامیری عضوشورای اسلامی شهر ساری در این بازدید گفت: طرح‌های تفضیلی و جامع باید در این مناطق اجرایی و مطالبات شهروندان نیز با تلاش شهرداری محقق شود.

آقامیری لایروبی سردهنه‌ها، آسفالت معابر را از ضروریاتی دانست که باید در اسرع وقت دردستور کار شهرداری قرار گیرد .

عضو شورای اسلامی شهر ساری با تاکید بر توسعه متوازن و خدمات عادلانه ، گفت: توسعه متوازن و پایدار تمام نقاط شهر مورد توجه مدیریت شهرداری ساری قرار گیرد.

وی افزود: بايد در بخش خدمات شهری نيز با جامع نگری عمل كنيم، اگر يك نقطه از شهر توسعه می يابد نبايد از ساير نقاط غافل شويم.

در این بازدید، مشکلات آسفالت مسیر ریل، لایروبی انهار و مسیر تردد حاشیه ریل آهن مورد بررسی قرار گرفت و تصمیم های لازم نیز اتخاذ شد.