جمعه 24 آبان 1398-19:2 کد خبر:69641

رئیس سازمان حمل و نقل بار مسافر شهرداری ساری خبر داد:

عدم دستور کار افزایش نرخ تاکسی

رئیس سازمان سازمان حمل و نقل بار و مسافر گفت: اصلاحیه نرخ کرایه تاکسی ها صرفا مربوط به ۱۰ مسیر معین بوده و به معنی افزایش کرایه سایر خطوط نمی باشد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از روابط عمومی سازمان حمل و نقل بار و مسافر، حمیدرضا فضل اله نژاد رئیس سازمان اذعان داشت: اصلاحیه نرخ کرایه تاکسی ها صرفا مربوط به ۱۰ مسیر معین بوده و به معنی افزایش کرایه در سایر خطوط نمی باشد، ضمن اینکه با توجه به افزایش قیمت بنزین در حال حاضر هیچگونه افزایش نرخ کرایه ای در دستور کار نمی باشد.

براساس این گزارش ،وی گفت: از ماه ها قبل بنا به درخواست برخی از رانندگان مبنی بر طولانی بودن برخی مسیر و عدم تطبیق بعد مسافت با کرایه مصوب به جهت احقاق حق رانندگان گرامی با تشکیل کمیته اصلاح نرخ و بازرسی میدانی پیشنهادات به صورت مکتوب به شورای اسلامی شهر ساری ارسال و با حمایت قاطع اعضای محترم شورا جهت اجرا به رانندگان و شهروندان نیز ابلاغ گردید.

این مقام مسئول در پایان با بیان اینکه روابط عمومی سازمان همواره آماده شنیدن و پاسخگویی به انتقادات و پیشنهادات می باشد اعلام داشت ، شهروندان گرامی میتوانند از طریق سامانه تلفنی ۱۳۳ و سامانه پیامک ۳۰۰۰۰۲۲۲۳۲۴۲۵۰۰ با سازمان نیز در ارتباط باشند.