دوشنبه 20 آبان 1398-20:1 کد خبر:69603

طی حکمی از سوی شهردار ساری صورت گرفت:

انتصاب سرپرست جدید امور مالی شهرداری ساری

طی حکمی از سوی شهردار ساری، سرپرست جدید امور مالی شهرداری ساری منصوب شد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری ساری، عباس رجبی شهردار مرکز استان در حکمی سید میلاد اسماعیلی طالشی را به عنوان سرپرست امور مالی منصوب کرد.

 

براساس این گزارش، در مراسم تکریم و معارفه مسئول امور مالی شهرداری که با حضور محمدیان معاون اداری مالی، کریمی معاون فنی و عمرانی و جمعی از مدیران مجموعه شهرداری برگزار شد، احمد محمدیان معاون اداری و مالی ضمن قدردانی از خدمات مسئول سابق امور مالی شهرداری گفت: بدون تردید حبیبی از مدیران توانمند و جزو سرمایه های انسانی شهرداری ساری می باشد و از تجربیات ایشان در بخش های دیگر شهرداری استفاده خواهد شد.

 

وی با معرفی سید میلاد اسماعیلی طالشی به عنوان مسئول جدید امور مالی شهرداری اظهار داشت: ایشان مدیری جوان و با تجربه بوده که سابقه مدیریت در لایه های مختلف شهرداری ساری و جویبار را داشته است و امیدواریم در مسئولیت جدید نیز همانند گذشته با شفافیت و رعایت اصول سلامت اداری در امر خدمت رسانی موفق باشند.

 گفتنی است سید میلاد اسماعیلی طالشی، معاونت اداری مالی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات و معاونت اداری مالی سازمان مدیریت پسماند شهرداری ساری را در کارنامه خود دارد.