يکشنبه 12 خرداد 1398-23:32 کد خبر:67568

رئیس پلیس راه استان مازندران خبر داد:

محدودیت های ترافیکی به مناسبت عید سعید فطر در محورهای مواصلاتی مازندران

رئیس پلیس راه استان از اعمال محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان از ساعت 12 ظهر روز دوشنبه 13 خردادماه تا صبح روز شنبه 18 خرداد ماه خبر داد.


به گزارش خزرتیترخبر ،علیرضا قدمی با گرامی داشت یاد و خاطره بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی و تبریک فرار رسیدن عید سعید فطر، گفت: به منظور افزايش ايمني، ايجاد کشش و تسهيل در عبور و مرور وسايل نقليه در تعطیلات عید سعید فطر، سالروز رحلت امام خمینی(ره) و قیام خونین 15 خرداد، محدودیت های ترافیکی از ساعت 12 ظهر روز دوشنبه 13 خرداد ماه تا ساعت 6 صبح روز شنبه در محورهای مواصلاتی استان به اجرا در خواهد آمد.

رئیس پلیس راه استان مازندران، افزود: به همین منظور به غیر از موتورسیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر های مجاز ترافیک، تردد موتورسیکلت از ساعت 12 ظهر روز دوشنبه 13 خردادماه تا ساعت 6 صبح روز شنبه 18 خردادماه از محورهای كرج - چالوس، هراز و فيروزكوه ممنوع است .

قدمی با اشاره به ممنوعیت تردد انواع تريلر، كاميون و كاميونت در محور کرج چالوس، تصریح کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 12 ظهر روز دوشنبه 13 خرداد ماه تا ساعت 2 بامداد روز سه شنبه 14 خرداد ماه از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پليس راه در محل،تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 4 بعد از ظهر روز دوشنبه تا ساعت 2 بامدادروز سه شنبه از کرج به سمت مرزن آباد به صورت يك طرفه خواهد بود.

وی، خاطرنشان کرد: تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 12روز چهارشنبه 15 خردادماه تا ساعت 2 بامداد بامداد روز پنج شنبه 16 خردادماه 98 از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پليس راه در محل،تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 4 بعد از ظهر روز چهارشنبه 15 خردادماه تا ساعت 2 بامداد روز پنج شنبه 16 خردادماه از کرج به سمت مرزن آباد به صورت يك طرفه خواهد بود.

قدمی به این نکته نیز اشاره کرد: در صورتی که عید سعید فطر روز پنج شنبه 16 خردادماه اعلام شود محدودیت ها و ممنوعیت های اعلام شده برای روز چهارشنبه در روز پنج شنبه اعمال خواهد شد.

رئیس پلیس راه مازندران، افزود: تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 12 روز جمعه 17 خردادماه تا ساعت 2 بامداد روز شنبه 18 خردادماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 4 بعد از ظهر روز جمعه 17 خردادماه تا ساعت 2 بامداد روز شنبه 18 خردادماه از مرزن آباد به سمت کرج به صورت يك طرفه خواهد بود.

قدمی با اشاره به محدودیت های تردد در محور هراز گفت: تردد كليه تریلرها ازمحور هراز همچنان ممنوع بوده و تردد كليه كاميون ها و كاميونت ها به استثناي حاملين موادسوختي و فاسد شدني از ساعت 12 ظهر روز دوشنبه 13 خردادماه تا ساعت 6 بعد از ظهر روز شنبه 18 خردادماه از این محور ممنوع است.

وی همچنین، اظهار داشت: تردد کليه وسايل نقليه از ساعت 12ظهر روز جمعه 17 خردادماه تا ساعت 2 بامداد روز شنبه 18 خردادماه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 2 بعد از ظهر روز جمعه 17 خردادماه تا ساعت 2 بامداد روز شنبه 18 خردادماه از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) به صورت يک طرفه است.

قدمی به ذکر این نکته نیز تاکید کرد که در صورت افزایش حجم تردد و عدم گنجایش سطح راه، محدودیت یک طرفه شدن محور هراز از پلیس راه لاریجان به سمت رودهن اعمال خواهد شد و همچنین در صورت افزایش حجم تردد و عدم گنجایش سطح راه و به منظور تخلیه بار ترافیکی محدودیت های مقطعی از مسیر شمال به جنوب و یا جنوب به شمال محورهای هراز و کرج – چالوس اعمال خواهد شد.

رئیس پلیس راه مازندران از اعمال محدودیت های ترافیکی در محور تهران، فیروزکوه، قائم شهر و بالعکس نیز خبر داد و گفت: تردد كليه تریلرها به استثناي حاملان موادسوختي و فاسد شدني از ساعت 12 تا 24 روز دوشنبه 13 خردادماه از مسیر جنوب به شمال این محور ممنوع بوده و همچنین از ساعت 8 صبح تا ساعت 24 روز جمعه 17 خردادماه تردد کلیه تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختنی و فاسد شدنی از مسیر شمال به جنوب محور قائم شهر ـ فیروزکوه ـ تهران ممنوع است.

رئیس پلیس راه استان مازندران، در خاتمه از رانندگانی که قصد تردد در محورهای مواصلاتی استان مازندران را دارند، خواست: ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و مدیریت سفر خود در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با شماره های 21824420 و 21824434 پلیس راه استان با پیش شماره 011 تماس بگیرند.