يکشنبه 5 خرداد 1398-18:12 کد خبر:67524

سرپرست شهرداری ساری در دیدار با کارکنان سامانه ارتباط مردمی 137 شهرداری ساری تاکید کرد:

سامانه 137 نبض ارتباطی میان مدیریت شهری و شهروندان/رویکرد برنامه محوری و تخصص گرایی

سرپرست شهرداری ساری ضمن اشاره به لزوم رویکرد برنامه محوری و تخصص گرایی در فعالیت های سامانه 137 گفت: پیگیری مطالبات و دغدغه‌های شهروندان در حوزه مدیریت شهری جزو ضروریات ارتباط هدفمند با شهروندان است.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری ساری، عبدالحمید فرزانه سرپرست شهرداری ساری در دیدار با مسئول و کارکنان سامانه 137 شهرداری مرکز استان با تأکید بر اهمیت این سامانه ارتباطی برای ایجاد زمینه‌های شناسایی نقاط ضعف و کاستی‌ها در روند عملکرد مدیریت شهری، خواستار جدیت بیشتر در پیگیری و ارائه راه‌کارهای مناسب از سوی همکاران این سامانه شد.

وی در سخنانی ضمن تأکید بر انگیزه بخشی، پویشگری و حضور میدانی اعضای سامانه 137، پیگیری مطالبات و دغدغه‌های شهروندان در حوزه مدیریت شهری را جزو ضروریات ارتباط هدفمند با آنان دانست و لزوم ارتباط با ادارات و سازمان‌های دیگر، محیط‌های دانشگاهی و سازمان‌های مردم‌نهاد و تخصص محور همچون نظام‌مهندسی را یادآور شد.

سرپرست شهرداری ساری در بخش دیگری از سخنان خودافزود: باید تلاش کرد تا فرهنگ‌سازی و روند مطالبه گری شهروندان به شکل مناسب صورت بگیرد که بتوان تصمیمات درستی برای ارائه خدمات مطلوب به آنان  اتخاذ کرد، شهروندان آگاه و فهیم هستند و باید با تقسیم وظایف درست بین اعضای این سامانه و تلاش برای هماهنگی و همدلی و وفاق بیشتر، زمینه را برای مشارکت هر چه مؤثرتر آنان در تصمیم‌گیری‌های شهری فراهم کرد.

فرزانه ، سامانه 137 را از ارکان بسیار مهم ارتباطی میان مردم و مدیران شهری بیان کرد و ارائه گزارش های دوره ای از دغدغه ها و مشکلات مردمی و روند پیگیری آن ها را به مدیریت شهری از سوی کارشناسان این سامانه را بسیار بااهمیت دانست.

وی در ادامه بر تشکیل اتاق فکر مشترک با حضور کارشناسانی از سازمان‌های تابعه و واحدهای مرتبط تاکید کرده و آن را  اقدام مناسبی برای همگرایی و هم‌افزایی درون‌سازمانی دانست .

در ابتدای این جلسه سینا منتظر مسئول سامانه 137 شهرداری ساری ، گزارشی از عملکرد این سامانه ارائه کرد.