چهارشنبه 28 فروردين 1398-11:8 کد خبر:66875

طی یک سال گذشته صورت گرفت:

اجرای بیش از 10 هزار متر اصلاح و توسعه خطوط انتقال آب در امور آبفای چالوس

مدیر امور آب و فاضلاب چالوس گفت:به منظور افزایش ارتقای کیفیت آب شرب مشترکین، 10684 متر اصلاح و توسعه خطوط انتقال آب  طی یک سال گذشته در این امور انجام شد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از شرکت آبفاشهری مازندران، مدیر امور آب و فاضلاب چالوس گفت: به منظور افزایش توان تامین و ارتقای کیفیت آب شرب مشترکین، 10684 متر اصلاح و توسعه خطوط انتقال آب  طی یک سال گذشته در این امور انجام شد.

براساس این گزارش، صادق سلطانی با بیان خبر بالا افزود: در چالوس 4047 متر،  مرزن آباد 1870متر و هچیرود 4767 متر اصلاح و توسعه خطوط انتقال آب به اجرا در آمد.

وی با اشاره به اصلاح 211 انشعاب آب و 2333 مورد رفع اتفاقات شبکه و انشعابات و خطوط انتقال در این شهرها، تصریح کرد: طی این مدت در شهر چالوس، تابلو برق چاه شماره 3 از ستاره مثلث به کنترل دور تعویض، یک حلقه چاه در محوطه مخزن 15هزار متر مکعبی خرمنه حفر و پیگیری های لازم برای حفر یک حلقه چاه در مسیر بلوار امام رضا(ع) انجام شد.

مدیر امور آبفای چالوس، مهندسی مجدد ایستگاه پمپاژ سنگ تجن و اجرای پروژه جابجایی لوله آب کمربندی شهر چالوس را از دیگر اقدامات انجام شده در سال گذشته عنوان کرد و افزود: در شهر مرزن آباد نیز کدورت سنج آنلاین بر روی خط انتقال آب به منظور پیشگیری از ایجاد کدورت در شبکه توزیع نصب شد.

سلطانی، ادامه داد: در شهر هچیرود دستگاه کلر زنی مایعی چاه دلگشا نصب و راه اندازی، تابلو کنترل دور این چاه تعویض و پمپ تابلو برق چشمه چاخانی تعمیر و راه اندازی شد.

وی، نصب الکتروپمپ شناور 4 کیلووات برای راه اندازی مخزن قدیمی فلزی چاخانی، حفر یک حلقه چاه و مطالعات ایستگاه پمپاژ شهر هچیرود و نحوه آبرسانی بهینه به تمام مناطق شهر را از دیگر اقدامات انجام شده عنوان کرد.

سلطانی، به تشریح فعالیت های صورت گرفته در بخش فاضلاب اشاره و تصریح کرد: در شهر چالوس 1820 متر لوله گذاری فاضلاب اجرا، 285 سیفون فاضلاب نصب و 144 اتفاقات فاضلاب برطرف شد.