پنجشنبه 13 بهمن 1401-12:54 کد خبر:115818

مدیرعامل شرکت گاز مازندران خبر داد:

تداوم قطعی گاز جایگاه‌های CNG مازندران ‌

مدیرعامل شرکت گاز مازندران گفت: بنا بود تا پایان هفته گاز همه مراکزCNG مازندران متصل شود که به دلیل برودت هوا و تامین گاز مصرف خانگی به تعویق افتاد.


به گزارش خزرتیترخبر، مدیرعامل شرکت گاز مازندران گفت: بنا بود تا پایان هفته گاز همه مراکزCNG مازندران متصل شود که به دلیل برودت هوا و تامین گاز مصرف خانگی به تعویق افتاد.

براساس این گزارش، اکنون 59 شهر استان مازندران با ضریب 99.9 درصد و 2552 روستا با ضریب نفوذ حدود 96.5 درصد زیر پوشش گاز طبیعی هستند، اگر چه در هفته های گذشته با نفوذ سامانه بارشی و سردشدن هوا شاهد مصرف گاز در بخش خانگی و قطع گاز در جایگاه های سی ان جی بوده‌ایم  و طی 48 ساعت آینده کارشناسان هواشناسی برودت هوا را برای بیشتر مناطق دشت و کوهستانی مازندران پیش‌بینی کرد‌ند اداره گاز مازندران نیز با اعلام تامین گاز برای بخش خانگی مازندران،‌ از مردم خواسته ‌در مصرف گاز نهایت صرفه‌جویی را داشته باشند.

*گازرسانی در 15 درصد جایگاه های CNGمازندران

مدیرعامل شرکت گاز مازندران اظهار کرد: براساس آمار تا امروز 32 میلیون و 700 مترمکعب گاز در بخش خانگی مصرف شده است، تعداد مشترکان خانگی استان نیز بیش از یک میلیون و 600 هزار مشترک خانگی است. 

مایلی رستمی با بیان اینکه بنا بود تا پایان این هفته گاز در تمام جایگاه‌های CNG متصل شود اظهار داشت: به دلیل اعلام هواشناسی بنا شده ‌گاز جایگاه‌های عرضه گاز همچنان قطع باشد و فقط در 15 درصد جایگاه‌های استان گاز عرضه می‌شود.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران خاطرنشان کرد:  126جایگاه عرضه گاز CNGدر مازندران وجود دارد و هم اکنون در 12 جایگاه سی ان جی در حال خدمات‌رسانی هستیم‌. 

به گزارش خزرتیترخبر، مایلی‌رستمی ادامه داد: با توجه به سرد شدن هوا در سطح کشور و سرما در مازندران از مردم درخواست داریم همانطور که تا کنون در مصرف گاز صرفه‌جویی کردند در روزهای پیش رو نیز در مصرف گاز صرفه جویی کنند./تسنیم

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir