چهارشنبه 12 بهمن 1401-14:6 کد خبر:115780

فرمانده پلیس راه کندوان خبر داد:

بازگشایی محورهای کندوان و هراز/ سقوط ۱۴ مرحله بهمن

فرمانده پلیس راه کندوان گفت: محورهای کندوان و هزار که از روز گذشته به ‌دلیل سقوط پی در پی بهمن مسدود شده بودند، بازگشایی شدند.


به گزارش خزرتیترخبر، محمد احمدی فرمانده پلیس راه کندوان امروز درباره آخرین وضعیت محور کندوان ، اظهار کرد: محور کندوان بازگشایی شده است.

براساس این گزارش، وی با اشاره به سقوط پی در پی بهمن در کندوان، افزود: طی روز گذشته تاکنون شاهد بیش از ۱۴ مورد سقوط سنگین بهمن در محور بودیم.

فرمانده پلیس راه کندوان با هشدار اینکه هر لحظه احتمال سقوط بهمن در محور وجود دارد، خاطرنشان کرد: افراد از تردد و توقف غیرضروری در گردنه‌ها که احتمال سقوط بهمن وجود دارد، پرهیز کنند.

احمدی با تاکید بر تجهیز خودروها به زنجیر چرخ، گفت: توجه به توصیه‌ها سلامت افراد و خانواده‌ها را رقم می‌زند.

به گزارش خزرتیترخبر، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: با تلاش شبانه‌روزی راهداران در جاده‌ها، محور هراز که به دلیل سقوط بهمن در چند نقطه مسدود شده بود باز و تردد در آن جریان دارد.

براساس این گزارش، حسن جهانیان اظهار کرد: در حال حاضر بجز محور کندوان که به دلیل سقوط بهمن در چند نقطه مسدود می‌باشد کلیه راه‌های ارتباطی استان باز و تردد در آن بطور عادی جریان دارد.

وی‌ تصریح کرد: به کلیه رانندگان عزیز توصیه می‌شود با توجه به هشدار سازمان هواشناسی مبنی بر کاهش دما در روزهای آتی ضمن پرهیز از سفرهای غیر ضروری با رعایت قوانین و مقررات و سرعت مطمئنه تردد نمایند تا به فضل خداوند شاهد بروز حوادث ناگوار در سطح محورهای استان نباشیم.

به گزارش خزرتیترخبر، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران بیان کرد: مسافرین و رانندگان محترم می‌توانند جهت آگاهی از آخرین وضعیت راه‌ها، انسدادها یا محدودیت‌های احتمالی تردد و شرایط جوی به سایت www.141.ir مراجعه نموده و یا با تلفن گویای 141 تماس حاصل فرمایند./فارس

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir