سه شنبه 11 بهمن 1401-22:53 کد خبر:115761

برخورد مجدد استاندار مازندرن با مدیر خاطی در جلسه شورای اداری!!!

تذکر تند استاندار مازندران به رئیس سازمان جهاد کشاورزی/ مردم را بیچاره کرد‌ه‌اید!

استاندار مازندران گفت: جهاد کشاورزی مردم را بیچاره کرده است، اجازه بدهید کار مردم حل شود خودتان بر‌وید نگاه کنید که چرا باید آدم دروغ بنویسد ؟برای رضای چه کسی؟


به گزارش خزرتیترخبر، استاندار مازندران این هفته با سفر شهرستانی به سیمرغ از نزدیک با مشکلات مردم و سرمایه‌گذاران این شهرستان آشنا شد.

براساس این گزارش،حسینی‌پور که در هفته‌های گذشته با اخراج مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی خبر‌ساز شده بود در بازدید از یک مجموعه تولیدی باز هم اقدامات جهاد ‌کشاورزی مازندران را زیر سئوال برد.

استاندار مازندران خطاب به مسئولان جهاد کشاورزی در جلسه شورای اداری استان در سیمرغ گفت: در 3 آذر امسال در نامه‌ای به ریاست شعبه اول دادگاه کیاکلا اعلام کرده‌اید که سرمایه‌گذار‌ به احداث سوله و دپو خاک اقدام کرده و هیچ اقدامی در جهت پرورش ماهیان خاویاری مشاهده نشده که بنده می‌گویم  این یک دروغ محض است و اگر کارشناسان شما این طور با مردم و سرمایه‌گذاران برخورد می‌کنند باید درب جهاد را بست و نباید این طور با مردم و سرمایه‌گذار برخورد شود.

وی افزود: جهاد در استان یکی پس از دیگری مردم را بیچاره کرده است در حالی که شما باید حامی تولیدکننده باشید و ما در شرایط جنگی هستیم و همه باید به رفتارها دقت کنیم و ببینیم این رفتارها چه عواقبی دارد.

استاندار مازندران با اشاره به بازدید انجام شده از یک واحد پرورش ماهیان خاویاری تصریح کرد: این مجموعه، مجموعه بی‌نظیری است که بازدید کردیم و اطلاعات متفاوت از شما رسیده است و سبب شده شخصا به بازدید این واحد تولیدی بیایم و از نزدیک مسئله را بررسی کنم.

‌وی با بیان اینکه اقدامات جهاد کشاورزی ‌صدای مردم را درآورده است، گفت: ‌هرکس در چنین شرایطی بخواهد چوب لای چرخ مردم بگذارد خیانت است، اجازه بدهید کار مردم حل شود و همه باید کمک و تلاش کنیم به ویژه نهاد مقدس جهاد کشاورزی و در این استان جهاد کشاورزی اولویت اول ادارات  استان است و باید سرآمد باشد‌،خودتان بر‌وید نگاه کنید که چرا باید آدم دروغ بنویسد ؟برای رضای چه کسی؟

استاندار مازندران در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه ارائه برخی گزارشات سبب شده است از نزدیک برخی واحدهای تولیدی را بازدید کنیم خواهان دقت نظر بیشتر مسئولان به ویژه در حوزه کشاورزی در خصوص حمایت از سرمایه‌گذاران شد.

حسینی‌پور گفته است باید مسئولان در جهت رضای خداوند موضوعات حوزه خود را پیگیری کنند.

استاندار مازندران همچنین در بخش دیگری از سفرش با اشاره به برنامه‌های توسعه‌ای استان در بخش‌های مختلف، گفت: نگاه‌ها ‌و برنامه‌ها در استان باید به سمت جذب سرمایه‌گذار معطوف شود.

سیدمحمود حسینی پور افزود: برای سرمایه گذاری در شهرستان سیمرغ اولویت با سرمایه گذاران بومی است.

وی گفته با ارایه طرح های خوب سرمایه گذاران به این مسیر سوق پیدا می‌کنند.

استاندار مازندران همچنین توصیه کرده است برای جذب سرمایه‌گذار باید وقت گذاشت؛ در ضمن باید به جوان‌ها میدان دهیم، آن وقت می‌توانیم ببینیم که آنها با شور و هیجانی که دارند چه تحولاتی رقم می زنند.

حسینی‌پوربا تاکید بر اینکه  مناطق مختلف مازندران به تنهایی ظرفیت‌های خوبی دارند و باید اهالی هر منطقه با حمایت دولت راسا برای بالفعل کردن این مزیت ها اقدام کنند تصریح کرد: به پشتوانه ظرفیت و پتانسیل های موجود مازندران در سخنانی به رییس جمهور اعلام کردم آن زمان نزدیک است که مازندران به درآمدزایی می‌رسد و دیگر بی‌نیاز دریافت اعتبار دولتی خواهد بود چرا که از ظرفیت سه بندر استان به خوبی استفاده نشده است و تنها به واردات گندم خلاصه شده بود اما امروز مسیر مرکبات مازندران از طریق دریا رقم خورده است.

استاندار مازندران خاطرنشان می‌کند: ‌‌برای تحول و انقلاب در حوزه کشاورزی شهرستان سیمرغ همه باید پای کار بیایند و با کشاورزی مبتنی بر دانش بنیان زمینه رشد اقتصادی فراهم‌ می شود و میزهای مختلفی باید در این شهرستان فعال شود ولی برای این کار نباید دولتی رفتار کنیم.

به گزارش خزرتیترخبر، وی در حوزه مسکن مهر و نهضت ملی مسکن،با اشاره به طرح هایی که از گذشته در شهرستان باقی مانده است ‌خواستار اتمام این طرح ها شد./استانداری مازندران

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir