شنبه 9 مهر 1401-10:38 کد خبر:110224

بیانیه اتاق اصناف بسیج اصناف و مدیریت اداره نظارت بر اماکن استان مازندران در محکومیت اغتشاشات اخیر

اتاق اصناف بسیج اصناف و مدیریت اداره نظارت بر اماکن استان مازندران در بیانیه‌ای به اتفاق‌های این روزهای کشور واکنش نشان دادند.


به گزارش خزرتیترخبر، اتاق اصناف، بسیج اصناف و مدیریت اداره نظارت بر اماکن استان مازندران در بیانیه‌ای به اتفاق‌های این روزهای کشور واکنش نشان دادند.

براساس این گزارش، در متن این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَمَکَرُوا وَمَکَرَ اللَّهُ وَاللَّهُ خَیْرُ الْمَاکِرِینَ

تاریخ درخشان انقلاب اسلامی ایر ان ، همواره نمایانگر توطئه ها و دسیسه های دشمنان خارجی و مزدوران و فریب خوردگان داخلی آنان بوده که به فضل الهی تمامی آنان با نقش آفرینی ملت رشید ایران اسلامی نقش برآب شد و امروز نهال انقلاب اسلامی با ایستادگی در مقابل همه تندبادها و خطرات به درخت تنومندی تبدیل شده است که هیچ دشمنی نمی تواند آنرا تهدید کند .

مردم ایر ان اسلامی در فتنه اخیر نیز که با هدف تخریب چهره نیروهای خدوم پلیس به عنوان یکی از ارکان امنیت و آرامش ایران عزیز طراحی شده بود ، سربلند بیرون آمده و نشان دادند قدردان حافظان امنیت کشور بوده و نخواهد گذاشت عده ای از خارج با فریب عده ای دیگر در داخل کشور موجب تحرکاتی شوند که امنیت و آرامش همگان را سلب نمایند .

مردم قدرشناس ایران هیچگاه مجاهدت‌های حافظان امنیت و جلوه‌های شکوهمند حضور و نقش آفرینی های فداکارانه و افتخارآمیز آنان در حفظ و برقراری امنیت مرزی و شهری و مقابله قاطع با اخلالگران، هنجارشکنان، آشوبگران و برهم زنندگان نظم عمومی و سلامت جامعه را از یاد نخواهند برد و همواره قدردان خادمان واقعی خود هستند.

اصناف و بازار هم که از روزهای آغازین انقلاب اسلامی تا سال های دفاع مقدس و بحران هایی نظیر کرونا ، سیل و زلزله در کنار مردم و همراه و همگام آنان بوده اند ، این بار هم با محکوم نمودن حرکات دشمنان انقلاب در خارج و داخل نشان دادند که از بصیرت انقلابی برخوردارند .

ما اصناف و بازاریان شهرستان ساری ، حرکات هنجارشکنانه اخیر و اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم، به آتش کشیدن مساجد و پرچم جمهوری اسلامی ایران و هتک حرمت نسبت به عفاف و حجاب بانوان میهن اسلامی و به شهادت رساندن جمعی از مدافعان امنیت ، توسط اغتشاشگران و آشوب‌‌طلبان ضددین و حرمت‌شکنِ ارزش‌ها و آرمان‌های اسلامی را که بیانگر عمق توطئه و فتنه علیه نظام جمهوری اسلامی از سوی دشمنان قسم‌خورده ، نظام سلطه و صهیونیسم می‌باشد را محکوم، و از دستگاه‌های مسئول و قوه قضاییه می‌خواهیم، هنجارشکنان و متعرضان به اموال عمومی و نوامیس مردم ، شایعه‌سازان و دروغ‌پردازان در فضای مجازی و حقیقی که امنیت روانی جامعه را به مخاطره می‌اندازند شناسایی، و با آنان قاطعانه برخورد عبرت‌آموز نمایند.

در اینجا لازم است؛ از خویشتنداری مأموران و حافظان امنیت مردم و کشور، در برخورد با معترضان در روزهای نخستین ناآرامی‌ها را تحسین، و از مجاهدت‌های نیروهای فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران (فراجا) در استان مازندران بویژه شهرستان ساری ، در خط مقدم مبارزه با ناهنجاری‌ها و مقابله با برهم‌زنندگان نظم، امنیت و سلامت جامعه، قدردانی و از خادمان واقعی ملت خواستاریم، با تروریست‌های اجاره‌ای که قصد دارند با حرکات ایذایی و آشوب و بلوا، اقتدار پلیس و آزادی و صلح را به چالش کشیده و نظم و امنیت عمومی را برهم زنند، همچون گذشته ، قاطعانه برخورد نمایند.

اتاق اصناف، بسیج اصناف مرکز استان و مدیریت اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان مازندران

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir