سه شنبه 5 مهر 1401-16:43 کد خبر:110189

واکنش نایب قهرمان المپیک به برکناری‌ ناگهانی:

گناه من داشتن ملی‌پوش زیاد و کسب نتایج خوب بود!!

عسکری محمدیان گفت: دلیل برکناری ام را نمی دانم، گناه من این بود که 8 نماینده در تیم ملی آزاد داشتیم،گناه من این بود که بچه‌های مازندران بهترین نتیجه را در مسابقات جهانی نروژ و جوانان جهان گرفتند.


به گزارش خزرتیترخبر، در حالی که عسکری محمدیان در تیرماه سال 1399 توانست با رای اکثریت برای 4 سال به عنوان رییس هیات کشتی مازندران انتخاب شود، بعد از گذشت 2 سال و 3 ماه از سمت خود برکنار شد.

براساس این گزارش، عسکری محمدیان درخصوص برکناری‌اش از ریاست هیئت کشتی مازندران گفت: دلیلش را نمی‌دانم، گناه من در این دو سال و نیمی که اینجا بودم این بود که 8 نماینده در تیم ملی آزاد و 3-4 نماینده در تیم ملی فرنگی داشتیم،گناه من این بود که سه مسابقه بین‌المللی در استان برگزار کردیم و میزبان 4-5 مسابقه انتخابی تیم ملی بودیم، گناه من این بود که بچه‌های مازندران بهترین نتیجه را در مسابقات جهانی نروژ و جوانان جهان گرفتند و در آلیش و ساحلی بهترین نتایج را به دست آوردیم،گناه من این بود که به سالن‌ها می‌رفتم تا از نزدیک شاهد تمرینات نونهالان و نوجوانان و عملکرد روسای هیئت شهرستان‌ها باشم، بالغ بر 50 بار حضور میدانی در شهرها داشتم و این قبلاً خیلی کم اتفاق افتاده بود.

وی ادامه داد: از روز اول که به هیئت کشتی آمدم دو شعار داشتم؛ یکی اینکه یک روز در کشتی آزاد حداقل 8 نماینده در تیم ملی داشته باشیم و دیگری در فرنگی هم تعداد نمایندگان‌مان به 4 نفر برسد که هر دو محقق شد.

به گزارش خزرتیترخبر، دارنده دو مدال نقره المپیک در مورد پسرش محمدحسین محمدیان که با عنوان پنجمی به کارش در مسابقات جهانی بلگراد خاتمه داد، عنوان کرد: محمدحسین هنوز به خانه نیامده، می‌گویم چرا به ساری برنمی‌گردی، می‌گوید خجالت می‌کشم.

وی گفت: به او می‌گویم مگر دزدی کردی که خجالت می‌کشی، تمام سر و صورتش عفونت کرده، در بلگراد زونا شده و بدنش را عفونت گرفته است، از وقتی برگشته او را ندیده‌ام، معلوم هم نیست چه زمانی برگردد./تسنیم

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir