سه شنبه 29 شهريور 1401-17:12 کد خبر:110053

مدیر اطلاع رسانی باشگاه نساجی مازندران اعلام کرد:

انجام دوبازی دوستانه نساجی/ ایرادات ورزشگاه وطنی جدی نیست

مدیراطلاع رسانی باشگاه نساجی مازندران، از برگزاری دو بازی دوستانه با یک تیم لیگ برتری و یک تیم دسته اولی در تعطیلات لیگ برترفوتبال باشگاه های کشور خبر داد.


به گزارش خزرتیترخبر، مهدی یکتا گفت: تیم نساجی در نخستین دیدار خود عصر دوشنبه در تهران به مصاف تیم لیگ برتری مس رفسنجان خواهد رفت.

وی افزود: بازی دوم این تیم نیز اواخر همین هفته با یکی ازتیم های دسته اولی یا نهایت دسته دومی برگزار خواهد شد که در بین چند گزینه مورد نظر مشخص و بازی در تهران برگزار خواهد شد.

براساس این گزارش، مدیر اطلاع رسانی باشگاه نساجی مازندران با بیان اینکه شرایط این تیم و بازیکنان پس از بازی هفته ششم برابر استقلال، تمرینات منظم خود را زیرنظر حمید مطهری در تهران دنبال می‌کنند، ادامه داد: خوشبختانه شرایط تیمی و بازیکنان خوب است و تمرینات هم با حضور همه بازیکنان و کادرفنی در تهران درحال برگزاری است.

ایرادات ورزشگاه وطنی خیلی جدی نیست

یکتا همچنین در پاسخ به پرسش خبرنگار ما درخصوص نامه سازمان لیگ فوتبال ایران به هیئت فوتبال مازندران در خصوص ایرادات وارده به ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر محل میزبانی تیم نساجی ازحریفان لیگ برتری گفت: این ایرادات، خیلی جدی نیست که جلوی بازی و میزبانی نساجی را بگیرد.

وی اضافه کرد: به هرحال تلاش‌های مسئولان استانی و شهرستانی برای کاهش مشکلات ادامه دارد و قطعاً تا میزبانی بازی بعدی نساجی در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر بسیاری از این مشکلات برطرف خواهد شد.

سرپرست سازمان لیگ فوتبال در نامه به رئیس هیئت فوتبال مازندران و مدیرعامل باشگاه نساجی، ۱۹ نقص از ورزشگاه شهید وطنی را که به نور، ابنیه، ایمنی، جایگاه تماشاگران، جایگاه خبرنگاران، ورودی‌ها، فعال نبودن سیستم سرمایشی در رختکن تیم‌ها و داوران و برخی مسائل زیرساختی دیگر ارتباط دارد، بیان واعلام کرده تا زمان برطرف شدن نقص‌های اعلام شده، نساجی نمی‌تواند در این ورزشگاه از حریفانش میزبانی کند.

به گزارش خزرتیترخبر، ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر پس ازیک فصل خانه به دوشی تیم نساجی در لیگ بیست ویکم، درنهایت با بهسازی و نوسازی روز سوم شهریورماه باحضور محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور و همزمان با بازی تیم‌های نساجی مازندران وملوان بندرانزلی در هفته چهارم رقابتهای لیگ برتر افتتاح شد./مهر

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir