پنجشنبه 13 مرداد 1401-12:46 کد خبر:107510

رئیس پلیس راه مازندران اعلام کرد:

اعلام محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مازندران/ جاده‌های شمال پُرترافیک شد

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به اعمال محدودیت‌های ترافیکی به‌ مناسبت تاسوعا و عاشورا، گفت: تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت ها کماکان از محور کندوان ممنوع است.


به گزارش خزرتیترخبر، یدالله جهان‌تاب رئیس پلیس راه مازندران اظهار کرد: درحال حاضر شاهد تردد پرحجم مقطعی خودروها در محورهای کندوان، هراز و سوادکوه هستیم‌.

وی با اشاره به تعطیلات پیش ‌رو، افزود: انتظار داریم وضعیت ترافیک در راه‌های استان متراکم‌تر شود که لازم است رانندگان مقررات راهنمایی و رانندگی و هشدارهای پلیس را جدی بگیرند.

رئیس پلیس راه مازندران بیان کرد: رانندگانی که قصد سفر به استان را دارند از توقف غیرضروری در محورهای کوهستانی استان پرهیز کنند.

وی با اشاره به اعمال محدودیت‌های ترافیکی به‌ مناسبت تاسوعا و عاشورای حسینی در جاده‌های شمال، افزود: تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت کماکان از محور کندوان ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران بیان کرد: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روزهای پنج‌شنبه ۱۳و جمعه ۱۴ مرداد ماه از مرزن‌آباد به سمت کرج ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل ، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از کرج (میدان امیرکبیر) و آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن‌آباد به ‌صورت یک ‌طرفه خواهد بود.

جهان‌تاب اضافه کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روزهای یک‌شنبه ۱۶ و دوشنبه ۱۷ مرداد از کرج (میدان امیرکبیر) و ابتدای آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل ، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

وی با اعلام اینکه تردد تمامی تریلی‌ها کماکان از محور هراز ممنوع است، تصریح کرد: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روز دوشنبه ۱۷ مرداد از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و در صورت اعلام مأموران پلیس راه درمحل ، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از آب ‌ایک به سمت رودهن (محدوده مشاء) به‌ صورت یک‌ طرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران یادآور شد: تردد تمامی کامیون و کامیونت‌ها به‌ جز حاملان مواد سوختی و یا فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز شنبه و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای یک‌شنبه ۱۶ و دوشنبه ۱۷ مرداد ماه از محور هراز ممنوع است.

جهان‌تاب ادامه داد: تردد تمامی تریلرها به ‌جز حاملان مواد سوختی و یا فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز‌های پنج‌شنبه ۱۳ و دوشنبه ۱۷ مرداد ماه  از مسیر جنوب به شمال محور تهران - فیروزکوه - قائم‌شهر و بالعکس ممنوع است.

وی با تاکید بر اینکه اجرای این محدودیت‌ها براساس شرایط ترافیک خواهد بود و درصورت وضعیت عادی ترافیک اجرای محدودیت‌ها لغو می‌شود./فارس

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir